Uspešno završena i ovogodišnja humanitarna akcija Topli dinar

Saopštenja

Persu sa partnerima i potrošačima i ove zime obezbedio ogrev za najugroženije porodice 

 
U okviru humanitarne akcije „Topli dinar“, koju već čevrtu godinu zaredom organizuju Persu marketi uz podršku partnera i potrošača, sakupljena su novčana sredstva za nabavku ogreva za sto najugroženijih porodica širom Vojvodine. PerSu je donirao po 1 dinar od svakog računa realizovanog tokom meseca oktobra, a akciji su se ove godine pridružile kompanije Moravka, Štark, Pepsi i Eurobriket. 
 
„Zadovoljni smo što smo i ove godine uspeli da obezbedimo pomoć najugroženijim građanima u preko 80 mesta širom Vojvodine. Raduje nas što su potrošači svojom kupovinom u PerSu marketima značajno doprineli povećanju fonda za kupovinu ogreva, a ujedno partneri prepoznali koliko je socijalno ugroženim porodicama važan ovakav vid  podrške“, kažu u PerSu marketima. 
 
„Kompanija Moravka se uvek odaziva na akcije svojih partnera sa kojima delimo iste vrednosti i misije. Smatramo da je važno pratiti društveno stanje i aktivno raditi na pomoći svima kojima je ona najpotrebnija. Radujemo se što smo i ove godine deo ove humanitarne akcije i što ćemo zajedničkim snagama uspeti da obradujemo porodice šitom Vojvodine“, rekla je Milena Filipović, marketing menadžer kompanije Moravka.
 
Celokupnoj organizaciji svake godine veliku pomoć pružaju i Centri za socijalni rad iz svih opština, koji upućuju na najugroženije porodice u svojim mestima, a ujedno negujući i saradnju privatnog i javnog sektora u ovako važnim situacijama.
 
Humanitarna akcija „Topli dinar“ godinama unazad pruža veliku podršku mnogim socijalno ugroženim, mnogočlanim porodicama jer je pitanje zimskog ogreva najveća novčana stavka u svakom porodičnom budžetu. U toku protekle četiri godine u okviru akcije Topli dinar, ogrev je dobilo preko 400 socijalno ugroženih porodica iz gotovo cele Vojvodine.
 
PerSu marketi ujedno su najavili i sledeću aktivnost koja se odnosi na pomoć za svako novorođeno dete, svim zaposlenima u ovom trgovinskom lancu. Naime, svaki roditelj novorođene bebe, bez obzira na to da li je majka ili otac zaposlen u ovoj kompaniji, od januara 2019. godine dobiće novčanu pomoć u iznosu od 30.000 rsd, kao i poklon paket sa osnovnim potrepštinama za bebu. S obzirom na to da u PerSu marketima od 1.000 zaposlenih, gotovo 90% čine žene, ovaj vid podrške i podsticaja namenjen je upravo njima, s tim da ni mladi očevi nisu izostavljeni.  
 
 
 
 

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.

Povezane vesti

Radnici JKP „Zelenilo“ Sombor nastavili su ovih dana, u okviru  poslova zimske službe, saniranje udarnih rupa na kolovozu, korišćenjem tzv....

Nacionalna služba za zapošljavanje obaveštava javnost da će preko Poštanske štedionice izvršiti isplatu redovne novčane naknade nezaposlenim licima...

Kad god su to dozvolili zimski vremenski uslovi, radnici „Zelenila“ su u prethodom periodu, u naseljenim mestima na...

U toku prethodne nedelje, na području Policijske uprave u Somboru, evidentirano je 10 saobraćajnih nezgoda u kojima je...

Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Somboru su uhapsili M. V. (1973) iz okoline Apatina, osumnjičenog za izazivanje saobraćajne nezgode u...

Radnici JKP „Zelenilo“ Sombor nastavili su danas poslove orezivanja drvoreda na javnim zelenim površinama u Kolutu i Bačkom...