lokacija: Apatin
objavljeno: 24.01.2018.

Raspisan oglas za davanje u zakup poslovnih prostorija u javnoj svojini opštine Apatin putem javnog nadmetanja

Saopštenja

Na osnovu člana 6. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom, davanja u zakup stvari u javnoj svojini i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda (''Službeni glasnik RS'', broj 24/2012, 48/2015, 99/2015 i 42/2017 i 94/2017) i Odluke Opštinskog veća opštine Apatin br. 464-3 /2018-III od 24.01.2018. godine, Komisija za sprovođenje postupka pribavljanja, otuđenja i davanja u zakup nepokretnosti u javnoj svojini opštine Apatin objavljuje

OGLAS
RADI DAVANjA U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORIJA
U JAVNOJ SVOJINI OPŠTINE APATIN
PUTEM JAVNOG NADMETANjA


Zakupodavac: Opština Apatin, ul. Srpskih vladara br. 29, Apatin

I PREDMET DAVANjA U ZAKUP

Predmet javnog oglasa je izbor najpovoljnijeg ponuđača – zakupca radi davanja u zakup poslovnih prostorija u javnoj svojini Opštine Apatin, i to:

1. poslovni prostor koji se nalazi u V zoni u Ul. Somborski put br. 2A, u Kupusini, parc. br. 412/1 upisan u list nepokretnosti br. 2227 k.o. Kupusina, površine 93,00m2, po početnoj ceni koja je predmet nadmetanja od 5.245,20 dinara.

II USLOVI DAVANjA U ZAKUP
Predmetni poslovni prostor će se dati u zakup ponuđaču koji ponudi najveći novčani iznos, a koji će predstavljati mesečnu zakupninu.
Usklađivanje visine mesečne zakupnine vršiće se jedanput godišnje u skladu sa rastom cena na malo, prema podacima Republičkog zavoda za statistiku.
Predmetni poslovni prostori daju se u zakup u viđenom stanju, na određeno vreme, na period od 5 (pet) godina.

III USLOVI PRIJAVLjIVANjA
Pravo učešća na oglasu imaju sva fizička i pravna lica koja uplate depozit u visini od 100.000,00 dinara i koja ispunjavaju uslove iz oglasa, osim lica koja su u prethodnom periodu imala ili imaju status zakupca na poslovnom prostoru, a koja nisu izmirila dugovanje proistekla korišćenjem poslovne prostorije (troškove električne energije, grejanja, komunalnih usluga i sl.), kao i lica koja su u sporu sa opštinom Apatin u pogledu stvarnih i obligacionih prava na poslovnoj prostoriji.

Visina i način polaganja depozita:
- Učesnik u javnom nadmetanju je u obavezi da deponuje na račun Budžeta opštine Apatin –Depozit, iznos od 100.000,00 dinara (račun zakupodavca br. 840-773804-23, poziv na br. 97 (model) 71-203 sa naznakom, ''za javno nadmetanje za poslovni prostor''). Ovaj iznos će opština Apatin naplatiti u korist budžeta opštine Apatin ukoliko:
a) najpovoljniji učesnik u javnom nadmetanju odbije da potpiše ugovor sa opštinom Apatin u roku od 15 (petnaest) dana od dana dostave odluke o dodeli poslovnog objekta u zakup,
b) najpovoljniji učesnik u javnom nadmetanju prilikom zaključenja ugovora ne dostavi dokaz da je uplatio iznos mesečne zakupnine koji je ponudio prilikom javnog nadmetanja, i
v) najpovoljniji učesnik u javnom nadmetanju prilikom zaključenja ugovora ne priloži dokaz da je uplatio četiri mesečne zakupnine (dve mesečne zakupnine kao garanciju da će redovno plaćati zakupninu i dve mesečne zakupnine kao garanciju da će plaćati troškove električne energije, komunalnih usluga i drugih troškova za vreme korišćenja poslovne prostorije).

Učesnicima koji nisu uspeli na javnom nadmetanju izvršiće se povraćaj depozita u roku od 3 (tri) dana od dana sprovedenog postupka javnog nadmetanja. Učesnici su u obavezi da u podnetoj prijavi za javno nadmetanje navedu broj svog računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.

Dostavljanje prijava za učešće:
- Prijavu sa prilozima učesnik je dužan da dostavi u roku 8 (osam) dana od dana objavljivanja oglasa, odnosno prijava se dostavlja najkasnije do 03.02.2018., do 14.00h i to na adresu: Opštinska uprava opštine Apatin, ul. Srpskih vladara br. 29, Apatin sa naznakom: ''NE OTVARATI - PRIJAVA ZA JAVNO NADMETANjE ZA ZAKUP POSLOVE PROSTORIJE''.
Na koverti treba da stoje osnovni podaci o podnosiocu.

Prijava koja se dostavlja mora da sadrži:
-za fizička lica: ime i prezime, JMBG, fotokopija lične karte, adresa, kontakt telefon i potpis fizičkog lica,
- za preduzetnike: naziv radnje i sedište, ime i prezime preduzetnika, JMBG, fotokopija lične karte, adresa prebivališta, kontakt telefon, fotokopiju rešenja o upisu preduzetnika u registar kod nadležnog organa, fotokopiju rešenja o dodeljenom PIB-u, potpis i pečat radnje,
-za pravna lica: naziv i sedište, kontakt telefon ovlašćenog lica, ime i prezime ovlašćenog lica, fotokopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, fotokopiju rešenja o dodeljenom PIB-u, pečat i potpis ovlašćenog lica za zastupanje,
- punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave,
- naznaku poslovne prostorije za koju se podnosi prijava,
- ponuđeni iznos za sticanje prava na zakup (koji ne može biti niži od početnog iznosa određenog oglasom)
- delatnosti koje se mogu obavljati u poslovnoj prostoriji (kancelarija, trgovina, magacin i sl. uslužne i slične „tihe delatnosti“)
- dokaz o uplati depozita u visini od 100.000,00 dinara
- dokaz o izmirenju zakupnine i svih pripadajućih troškova za one podnosioce prijave koji su u ranijem periodu bili zakupci poslovne prostorije u javnoj svojini opštine Apatin.
Podnosioci neblagovremene ili nepotpune (neuredne) prijave, ne mogu učestvovati u postupku javnog nadmetanja, odnosno iste se odbacuju.


Uvid u dokumentaciju:
Lica koja su zainteresovana za učestvovanje u postupku javnog nadmetanja za predmetni poslovni prostor mogu dobiti na uvid raspoloživu dokumentaciju (dobiti informacije) u prostorijama Opštinske uprave opštine Apatin, Odeljenja za stambeno-komunalnu delatnosti, zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i imovinsko-pravne poslove ili na tel. 025/772-122 lok. 527 (kontakt osoba: Drča Veselin) u periodu od dana objavljivanja oglasa pa do isteka roka za podnošenje prijava u vremenu od 10.00 do 14.00 časova

Razgledanje poslovnih prostorija koje se daju u zakup:
Poslovne prostorije koje se daju u zakup mogu se razgledatu u periodu od dana objavljivanja oglasa pa do isteka roka za podnošenje prijava u vremenu od 08.00 do 10.00 časova.

Javno nadmetanje za navedene poslovne prostorije sprovešće se dana 06.02.2018. godine, sa početkom u 12.00 časova u zgradi SO Apatin, ul. Srpskih vladara br. 29 u Apatinu, prvi sprat-''plava sala''.

Predstavnici pravnih lica dužni su da prilože punomoć za zastupanje, a fizičko lice svoj identitet dokazuje ličnom kartom.
Oglas postaviti na oglasnoj tabli Opštinske uprave opštine Apatin, Mesnih zajednica u opštini Apatin i objaviti na web stranici opštine Apatin i oglasima glasila 025 info i radio „Dunav“
Komisija za sprovođenje postupka, pribavljanja, otuđenja i davanja u zakup nepokretnosti opštine Apatin će pismenim putem obavestiti učesnike u postupku javnog nadmetanja o rezultatima postupka i izboru najpovoljnijeg ponuđača najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana održanog javnog nadmetanja.
Prilikom zaključenja ugovora o zakupu najpovoljniji ponuđač je u obavezi da dostavi dokaz da je uplatio iznos mesečne zakupnine koji je ponudio prilikom javnog nadmetanja i dokaz da je uplatio iznos od četiri mesečne zakupnine (dve mesečne zakupnine kao garanciju da će redovno plaćati zakupninu i dve mesečne zakupnine kao garanciju da će plaćati troškove električne energije, komunalnih usluga i drugih troškova za vreme korišćenja poslovne prostorije).


Komisija za sprovođenje postupka,
pribavljanja, otuđenja i davanja u zakup
nepokretnosti opštine Apatin

 

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.

Povezane vesti

Pred predstojeće zimske dane, radnici JKP „Zelenilo“ Sombor juče su pokrili i zaštitili od mrazeva i niskih temperatura...

U toku prethodne nedelje, na području Policijske uprave u Somboru, evidentirano je osam saobraćajnih nezgoda u kojima su...

Nakon što su, po tradiciji, prethodno okitili svih 15 naseljenih mesta na teritoriji Sombora, radnici Odeljenja javne rasvete...

JKP „PROSTOR“ Sombor je još jednom akcijom pokazalo da se, kad je u prilici, trudi da poboljša uslove...

JKP VODOVOD CRVENKA nastavio je tokom vikenda sa uređenjem svog mesta. Korpom su orezane grane u dvorištu stambene...

Čitav novembar je mesec podizanja svesti o prevremeno rođenim bebama, a centralni događaji posvećeni ovim mališanima i njihovoj...