lokacija: Apatin
objavljeno: 01.08.2018.

Objavljen IV oglas davanja u zakup poslovnih prostorija u javnoj svojini opštine Apatin

Saopštenja

Na osnovu člana 6. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom, davanja u zakup stvari u javnoj svojini i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda (''Službeni glasnik RS'', broj 24/2012, 48/2015, 99/2015 i 42/2017 i 94/2018) i Odluke Opštinskog veća opštine Apatin br. 464-26/2018-III od 21. maja 2018. godine, Komisija za sprovođenje postupka pribavljanja, otuđenja i davanja u zakup nepokretnosti u javnoj svojini opštine Apatin, objavljuje

 
IV OGLAS
RADI DAVANjA U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORIJA
U JAVNOJ SVOJINI OPŠTINE APATIN
PUTEM JAVNOG NADMETANjA
 
Zakupodavac: Opština Apatin, ul. Srpskih vladara br. 29, Apatin
 
I PREDMET DAVANjA U ZAKUP
 
Predmet javnog oglasa je izbor najpovoljnijeg ponuđača – zakupca radi davanja u zakup nepokretnosti u javnoj svojini opštine Apatin upisana u list nepokretnosti br. 844 k.o.Apatin u ul. Dimitrije Tucović koju čine svi objekti izgrađeni na parceli br. 1981 k.o.Apatin ukupne površine 1191m2 - zgrade ugostiteljstva (poslovne prostorije) zajedno sa pripadajućim dvorištem parcele br.1981.
 
Početna cena:
-početna cena mesečnog zakupa koja je predmet nadmetanja je 49.620,00 dinara.
 
II USLOVI DAVANjA U ZAKUP
 
Predmetni poslovni prostori, odnosno nekretnina će se dati u zakup ponuđaču koji ponudi najveći novčani iznos, a koji će predstavljati mesečnu zakupninu.
Usklađivanje visine mesečne zakupnine vršiće se jedanput godišnje u skladu sa rastom cena na malo, prema podacima Republičkog zavoda za statistiku.
Predmetna nekretnina daje se u zakup u viđenom stanju, na određeno vreme, na period od 5 (pet) godina.
 
III USLOVI PRIJAVLjIVANjA
 
Pravo učešća na oglasu imaju sva fizička i pravna lica koja uplate depozit u visini od 100.000,00 dinara i koja ispunjavaju uslove iz oglasa, osim lica koja su u prethodnom periodu imala ili imaju status zakupca na poslovnom prostoru, a koja nisu izmirila dugovanje proistekla korišćenjem poslovne prostorije (troškove električne energije, grejanja, komunalnih usluga i sl.), kao i lica koja su u sporu sa opštinom Apatin u pogledu stvarnih i obligacionih prava na poslovnoj prostoriji.
 
Visina i način polaganja depozita:
 
- Učesnik u javnom nadmetanju je u obavezi da deponuje na račun Budžeta opštine Apatin –Depozit, iznos od 100.000,00 dinara (račun zakupodavca br. 840-773804-23, poziv na br. 97 (model) 71-203 sa naznakom, ''za javno nadmetanje za poslovni prostor''). Ovaj iznos će opština Apatin naplatiti u korist budžeta opštine Apatin ukoliko:
a) najpovoljniji učesnik u javnom nadmetanju odbije da potpiše ugovor sa opštinom Apatin u roku od 15 (petnaest) dana od dana dostave odluke o dodeli poslovnog objekta u zakup,
b) najpovoljniji učesnik u javnom nadmetanju prilikom zaključenja ugovora ne dostavi dokaz da je uplatio iznos mesečne zakupnine koji je ponudio prilikom javnog nadmetanja, i
v) najpovoljniji učesnik u javnom nadmetanju prilikom zaključenja ugovora ne priloži dokaz da je uplatio četiri mesečne zakupnine (dve mesečne zakupnine kao garanciju da će redovno plaćati zakupninu i dve mesečne zakupnine kao garanciju da će plaćati troškove električne energije, komunalnih usluga i drugih troškova za vreme korišćenja poslovne prostorije).
 
Učesnicima koji nisu uspeli na javnom nadmetanju izvršiće se povraćaj depozita u roku od 3 (tri) dana od dana sprovedenog postupka javnog nadmetanja. Učesnici su u obavezi da u podnetoj prijavi za javno nadmetanje navedu broj svog računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.

Dostavljanje prijava za učešće:
 
- Prijavu sa prilozima učesnik je dužan da dostavi u roku 8 (osam) dana od dana objavljivanja oglasa, s tim da se prijava osmog dana roka (9.8.2018.) dostavlja najkasnije do 14.00 h i to na adresu: Opštinska uprava opštine Apatin, ul. Srpskih vladara br. 29, Apatin sa naznakom: ''NE OTVARATI - PRIJAVA ZA JAVNO NADMETANjE ZA ZAKUP POSLOVNE PROSTORIJE''.
Na koverti treba da stoje osnovni podaci o podnosiocu.
 
Prijava koja se dostavlja mora da sadrži:

- za fizička lica: ime i prezime, JMBG, fotokopija lične karte, adresa, kontakt telefon i potpis fizičkog lica,
- za preduzetnike: naziv radnje i sedište, ime i prezime preduzetnika, JMBG, fotokopija lične karte, adresa prebivališta, kontakt telefon, fotokopiju rešenja o upisu preduzetnika u registar kod nadležnog organa, fotokopiju rešenja o dodeljenom PIB-u, potpis i pečat radnje,
- za pravna lica: naziv i sedište, kontakt telefon ovlašćenog lica, ime i prezime ovlašćenog lica, fotokopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, fotokopiju rešenja o dodeljenom PIB-u, pečat i potpis ovlašćenog lica za zastupanje,
- punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave,
- naznaku poslovne prostorije za koju se podnosi prijava,
- ponuđeni iznos za sticanje prava na zakup (koji ne može biti niži od početnog iznosa određenog oglasom)
- delatnosti koje se mogu obavljati u poslovnoj prostoriji (trgovinske, ugostiteljske, zanatske i sl. uslužne i poslovne delatnosti)
- dokaz o uplati depozita u visini od 100.000,00 dionara
- dokaz o izmirenju zakupnine i svih pripadajućih troškova za one podnosioce prijave koji su u ranijem periodu bili zakupci poslovne prostorije u javnoj svojini opštine Apatin.
 
Podnosioci neblagovremene ili nepotpune (neuredne) prijave, ne mogu učestvovati u postupku javnog nadmetanja, odnosno iste se odbacuju.
 
Uvid u dokumentaciju:
 
Lica koja su zainteresovana za učestvovanje u postupku javnog nadmetanja za poslovne prostore u pogledu kojih je raspisan oglas, mogu dobiti na uvid raspoloživu dokumentaciju (dobiti informacije) u prostorijama Opštinske uprave opštine Apatin, Odeljenja za stambeno-komunalnu delatnosti, zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i imovinsko-pravne poslove ili na tel. 025/772-122 lok. 527 (kontakt osoba: Drča Veselin) u periodu od dana objavljivanja oglasa pa do isteka roka za podnošenje prijava u vremenu od 10.00 do 14.00 časova
 
Razgledanje poslovnih prostorija koje se daju u zakup:
 
Poslovne prostorije koje se daju u zakup mogu se razgledatu u periodu od dana objavljivanja oglasa pa do isteka roka za podnošenje prijava u vremenu od 08.00 do 10.00 časova.
Javno nadmetanje za navedene poslovne prostorije sprovešće se dana 10.8.2018. godine, sa početkom u 12.00 časova u zgradi SO Apatin, ul. Srpskih vladara br. 29 u Apatinu, prvi sprat-''plava sala''.
Predstavnici pravnih lica dužni su da prilože punomoć za zastupanje, a fizičko lice svoj identitet dokazuje ličnom kartom.
Oglas postaviti na oglasnoj tabli Opštinske uprave opštine Apatin, Mesnih zajednica u opštini Apatin i objaviti na web stranici opštine Apatin te na lokalnim oglašivačima „ 025 info „ i „Radio Dunav“ .
 
Komisija za sprovođenje postupka, pribavljanja, otuđenja i davanja u zakup nepokretnosti opštine Apatin će pismenim putem obavestiti učesnike u postupku javnog nadmetanja o rezultatima postupka i izboru najpovoljnijeg ponuđača najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana održanog javnog nadmetanja.
 
Prilikom zaključenja ugovora o zakupu najpovoljniji ponuđač je u obavezi da dostavi dokaz da je uplatio iznos mesečne zakupnine koji je ponudio prilikom javnog nadmetanja i dokaz da je uplatio iznos od četiri mesečne zakupnine (dve mesečne zakupnine kao garanciju da će redovno plaćati zakupninu i dve mesečne zakupnine kao garanciju da će plaćati troškove električne energije, komunalnih usluga i drugih troškova za vreme korišćenja poslovne prostorije).
 
PREDSEDNIK OPŠTINSKOG VEĆA
Milan Škrbić
 
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
OPŠTINA APATIN
Komisija za sprovođenje postupka pribavljanja,
otuđenja i davanja u zakup nepokretnosti u javnoj
svojini opštine Apatin
Broj: 40-46/2018-III
Dana: 1.8.2018. godine
APATIN
 

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.

Povezane vesti

Tokom prethodnih dana, zahvaljujući pre svega lepim vremenskim prilikama, cvećarke JKP “Zelenilo” Sombor posadile su najveći deo od...

JKP Radnik iz Sivca započeo je sa uređenjem dela ulice Ive Lole Ribara i zamenom žica prema malom...

JKP “PROSTOR” Sombor nastavlja sa realizacijom usvojenog plana održavanja ulica na teritoriji Grada Sombora, a započeti radovi u...

U toku prethodne nedelje, na području Policijske uprave u Somboru, evidentirano je osam saobraćajnih nezgoda u kojima je...

JKP ,,Radnik'' iz Sivca nastavio je sa sređivanjem u ulici Maršala Tita. Košeni su šančevi, bankine, raskrčen je...

Vredna ekipa komunalnih radnika JKP-a ,,Radnik'' iz Sivca iskoristila je sunčan vikend za uređenje svog mesta. Pokošeni su...