lokacija: Sombor
objavljeno: 11.01.2019.

Sombor: Sanacija kvara u šahti potrošača

Info servis

Кako smo poslednjih dana suočeni sa niskim temperaturama, učestale su prijave curenja na ventilima u šahtama potrošača koje su neadekvatno održavane. Tokom jučerašnjeg dana terenska ekipa JКP-a "Vodokanal'' sanirala je kvar ove vrste u Žarkovcu, na prijemnoj stanici za mleko.

- Ovom prilikom želimo da apelujemo na potrošače da prilikom uočavanja kvara, vode računa na kom delu instalacija je uočeno curenje. Ukoliko se kvar dogodi na vodomeru ili ventilima u vodovodnoj šahti, za čije održavanje je zadužen JКP "Vodokanal", potrošači su dužni da nas pozovu na dežurni telefon 025/464-224 i prijave kvar, kako bi terenske ekipe u što kraćem roku došle i otklonile kvar. Međutim, ukoliko se kvar nalazi na kućnim instalacijama, za čije održavanje su zaduženi sami vlasnici objekata, potrošači treba da pozovu svog vodoinstalatera koji će sanirati isti, kažu iz JKP-a ,,Vodokanal''.
 
Preporuka za potrošače
 
Budući da nas u narednom periodu očekuju zimski dani, koje će biti praćeni niskim temperaturama, apelujemo na građane koji žive u kućama da blagovremeno toplotno izoluju svoje vodomere i unutrašnje instalacije, kako bi na taj način sprečili smrzavanje istih, što za posledicu ima kako nestanak vode, tako pucanje cevi i mernih uređaja. 
Poželjno je da potrošači provere da li su vodomerni šahtovi dobro zatvoreni i da ih ne otvaraju bez preke potrebe, ukoliko je vodomer postavljen plitko ili se nalazi u podrumskim prostorijama bez prozora, potrebno je preko vodomera staviti neki termoizolacioni materijal poput dasaka, stiropora ili slame. Napominjemo da zavijanje vodomera u krpe ne predstavlja dovoljnu zaštitu. 
 
Takođe se preporučuje da potrošači izvrše preventivnu toplotnu izlolaciju cevi u prostorijama domaćinstava koje se slabije greju ili uopšte ne greju, da dvorišne instalacije koje vode do česmi, garaža, šupa i izdvojenih objekata u ovom periodu drže isključene i ispražnjene. Vlasnici objekata u kojima se ne živi ili periodično boravi i u zimskom periodu nema potrošnje vode trebalo bi da iskontrolišu svoje instalacije i vodomere, da zavrnu ventile na vodomeru i ispuste vodu iz instalacija.
Preporuka JКP "Vodokanal"-a je da potrošači u ovom periodu omoguće našim čitačima mernih uređaja (vodomera) pristup istima, kako bi prilikom očitavanja vodomera radnici mogli utvrditi eventualni kvar i time sprečiti veću štetu.

Izvor i foto: JKP ..Vodokanal'' Sombor
 

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.

Povezane vesti

U okviru rekonstrukcije i obnove javnog zelenila na području Sombora, radnici „Zelenila“ realizovali su u prethodnom periodu sadnju...

Javno komunalno preduzeće "Usluga" obavestilo je stanovnike Karavukova da je došlo do neplaniranog prekida u vodosnabdevanju. Radnici koji rade...

Predsednica opštine Odžaci raspisala je Javni poziv za organizovanje sprovođenja javnih radova u  2019. godini u opštini Odžaci.

U subotu, 23. marta, neće biti električne energije u Sonti, u periodu od 15,00 do 16,00 sati, u...

Predsednica  opštine Odžaci je raspisala Кonkurs za finansiranje programa, projekata i aktivnosti koji za cilj imaju očuvanje i...

U petak, 22. marta, u Apatinu neće biti električne energije, u periodu  od 08,30 do 11,00 sati, u...