lokacija: Odžaci
objavljeno: 22.03.2019.

Javni poziv za organizovanje sprovođenja javnih radova u 2019. godini u opštini Odžaci

Info servis

Predsednica opštine Odžaci raspisala je Javni poziv za organizovanje sprovođenja javnih radova u  2019. godini u opštini Odžaci.

Javni radovi se organizuju u cilju informativne kampanje i motivisanje nezaposlenih  Roma i Romkinja teže zapošljivih nezaposlenih lica i nezaposlenih u stanju socijalne potrebe.

Javne radove sprovodi poslodavac - izvođač javnog rada, koga određuje opština Odžaci  na osnovu javnog poziva.
 
Maksimalna dužina trajanja javnog rada je 12 meseci.
 
Poslodavac - izvođač javnog rada podnosi prijavu za sprovođenje javnog rada koja sadrži opis aktivnosti javnog rada (termin plan) i broj lica koja se zapošljavaju.
 
Za sprovođenje javnog rada opština Odžaci isplaćuje poslodavcu - izvođaču javnog rada sredstva za:
 
- zaradu nezaposlenih lica,
- troškove sprovođenja javnog rada i
- putne troškove.
 
Sredstva namenjena za sprovođenje javnih radova koriste se:
 
- za isplatu naknade nezaposlenim licima uključenim u javne radove, u visini neto od 000,00 dinara, doprinosa za obavezno socijalno osiguranje i poreza na zaradu.
- Troškovi sprovođenja javnog rada u iznosu od 1.000.00 dinara po angažovanom licu.
- Putni troškovi po angažovanom licu 1.000 dinara.
 
Pravo učestvovanja u postupku sprovođenja javnih radova imaju romska udruženja, sa sedištem  na teritoriji opštine Odžaci.
 
Pravo na dodelu sredstava za sprovođenje javnog rada poslodavac može da ostvari pod uslovom :
 
- da zapošljava prvenstveno nezaposlenog koji se teže zapošljava ili nezaposlenog u stanju socijalne potrebe;
- da je u prijavi za javne radove naveo detaljan opis i dinamiku aktivnosti javnog rada (termin plan);
- da je izmirio ugovorne obaveze prema opštini Odžaci, osim za obaveze čija je realizacija u toku.
 
Dokumentacija za podnošenje prijave:
 
- prijava za javne radove na propisanom obrascu,
- fotokopija rešenja o upisu u registar,
- izjava odgovornog lica da su obezbeđeni svi preduslovi za realizaciju javnog rada, na propisanom obrascu.
 
Opština Odžaci zadržava pravo da traži i druge dokaze, relevantne za odlučivanje o odobravanju sprovođenja javnih radova.
 
Prijava se podnosi opštini Odžaci neposredno ili putem pošte, na propisanom obrascu. Formular  prijave se može dobiti na Pisarnici Opštinske uprave opštine Odžaci ili preuzeti sa zvanične internet prezentacije  opštine Odžaci www.odzaci.rs .
 
Javni poziv je otvoren 8 (osam) dana od dana objavljivanja  na   zvaničnim internet prezentacijama opštine Odžaci i Nacionalne službe  za zapošljavanje, oglasnim tablama opštine Odžaci i NSZ.
 
Prijava se podnosi opštini Odžaci neposredno ili putem pošte, na propisanom obrascu. Prijava se može dobiti na Pisarnici Opštinske uprave opštine Odžaci ili preuzeti sa zvanične internet prezentacije  opštine Odžaci www.odzaci.rs ili  Nacionalne službe  za zapošljavanje www.nsz.gov.rs.
 
Sve dodatne informacije mogu se dobiti u  opštini Odžaci.

Nepotpuna dokumentacija neće se uzimati u razmatranje.

Izvor i foto: odzaci.rs
 

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.

Povezane vesti

U noći između 23. maja, oko 21h, lopovi su odneli oko hiljadu metara visokonaponskog kabla sa dalekovoda. Selo Kupusina se snabdeva...

Obaveštavaju se stanovnici Sonte da će akcija odnošenja kabastog otpada biti izvršena 22., 23., 29. i 30.05.2019....

Nacionalna služba za zapošljavanje - Filijala Sombor ove nedelje posreduje za sledeća radna mesta:     -       Radnici angažovani na javnim...

Sutra, u sredu, 22.05, u Apatinu bez struje u vremenu od 8 do 9 časova ostaju potrošači iz Dravske ulice...

U četvrtak 16.05. u Sonti će zbog seče grana pri n.n.vodu bez struje u vremenu od 08-14 časova biti potrosaci...

Zbog najavljenih obilnih padavina u narednim danima, ekipe JКP "Radnik" biće dežurne tokom 24 časa, od ponedeljka do petka.    Brojevi telefona...