U Marini održana radionica, deo projekta podizanja konkurentnosti turističkih destinacija na teritoriji APV

U organizaciji Centra za istraživanja i studije turizma iz Novog Sada i Turističke organizacije Apatin, u Marini je održana radionica na temu ,,Kanali prodaje u turizmu''.
Predavač je bio profesor Aleksandar Đorđević, a radionica je deo realizacije projekta ,,Stvaranje uslova za podizanje konkurentnosti turističke destinacije kroz edukaciju i obuku kadrova''.
 

Ovaj projekat su podržali Nemačka agencija za tehničku saradnju ,,Giz'', Ministarstvo trgovine turizma i telekomunikacija, Privredna komora Srbije, Ekonomski fakultet u Beogradu, Hores (Udruženje hotelijera i restoratera Srbije), kao i Turističke organizacije Srbije i Vojvodine.
Projekat ima za cilj povećanje konkurentnosti turističkih proizvoda i destinacija AP Vojvodine.


Danijel Ajduk, vd direktora TO Apatin, izrazio je zadovoljstvo što je upravo opština Apatin domaćin jedne ovakve radionice i dodao da je dobro što imamo priliku da čujemo, vidimo i naučimo kako da napravimo da Apatin bude jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u celom regionu, pa čak i u dobrom delu Evrope.
- S obzirom na činjenicu da je naša sredina ruralno područje, podizanje konkuretnosti destinacija u oblasti turizma je veoma značajno za nas. Imamo priliku da kroz ove radionice napredujemo u segmentu u kome smo do sada bili dosta loši. U cilju razvoja apatinskog turizma veoma je važno  dodavanje novih sadržaja, a koji bi bili u funkciji razvoja turističkog proizvoda naše opštine, istakao je Ajduk.
 

Stefan Gnip, član projektnog tima, ispred Centra za istraživanja i studije turizma iz Novog Sada, rekao je kako je apatinska radionica samo jedna u nizu koja će biti organizovana u okviru projekta i dodao da će najbolji predlozi steći pravo da budu deo studijskog putovanja čiji je cilj upoznavanje sa primerima dobre prakse u regionu i stvaranje uslova za prekograničnu saradnju u oblasti turizma.


 

- Projekat je svečano otvoren 30. maja u Sremskim Karlovcima. Planirano je da kroz šest tematskih celina i kroz šest radionica stvorimo bolji kapacitet turističke industrije Vojvodine. Ove radionice su prvenstveno namenjene radnicima u turizmu. Tokom septembra, kada se završe sve ove radionice, biće jedna finalna radionice gde će polaznici svih radionica moći da prezentuju neki svoj novi turistički proizvod, neki novi brend koji kasnije možemo da iskoristimo u turističkoj industriji Vojvodine. Pedeset najboljih u oktobru će ići na studijsko putovanje u Istru i Sloveniju. U novembru ćemo imati jednu finalnu regionalnu konferenciju koja će biti sublimacija svega ovoga što smo uradili. Projekat ne uključuje samo zaposleno stanovništvo u turističkoj industriji već i nezaposleni sektor za koje ćemo organizovati edukacije za njihovo novo zaposlenje kako bi mogli da nađu posao u turističkoj industriji, pošto smatramo da je turizam jedna jaka privredna delatnost koja može da podigne lokalnu samoupravu i lokalnu privredu, rekao je Gnip za 025info.
 


Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.
Postavi komentar