Turistička organizacija grada Sombora promovisala turističku ponudu na Sajmu turizma u Beogradu

Beogradski sajam turizma je najveća turistička manifestacija u ovom delu Evrope. 39. međunarodni sajam turizma pod sloganom Uživajte na vreme održan je od 23. do 26. februara. Predstavilo se više od 1.100 izlagača iz 56 zemalja.

Turistička organizacija grada Sombora je nastupila na zajedničkom štandu sa Turističkom organizacijom Apatina i banje Junaković u okviru Turističke organizacije Vojvodine. Na štandu se promovisalo Turističko udruženje Vikend Bezdan, Prenoćište Beli Dvor, Galerija Milan Konjović, Umetnička radionica Rustikana i Sapundžijska radionica Čisto srce.

PG Stokuća je obezbedio razne vrste sireva iz svoje proizvodnje za promociju i degustaciju. Udruženje Suveniri Podunavlja su obezbedili unikatne izložbene uzorke salveta od svilenog damasta, a vinarije Stanimirović i Vučji podrum vina iz svoje proizvodnje. Specijalni rezervat prirode Gornje Podunavlje je promovisan putem štampanog materijala. U predstojećoj turističkoj sezoni Eko centar Karapandža je obezbedio uslove za prijem posetilaca i realizaciju programa prezentacije rezervata.

Pored štampanog promotivnog materijala o znamenitostima Sombora, Bitke kod Sente i manifestacijama u organizaciji TOGS, prezentacija grada je vršena i putem video materijala Somborske priče i promo spotova.

Distribuiran je štampani materijal Gradskog muzeja, Etno restorana Fijaker, Restorana Stari slon, Doma učenika, Dida Hornjakovog salaša, Našeg salaša, Sobe Relić, Apartman Penthaus, Prenoćište Pikolina.

Sajam je bio dobro posećen, zaiteresovanost posetilaca za somborsku turističku ponudu velika, ostvareni su brojni poslovni kontakti, a efekti nastupa na sajmu će biti vidljivi tokom predstojeće turističke sezone.


Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.
Postavi komentar