Apatinskoj marini plaketa za kvalitet usluga u ugostiteljskoj i turističkoj delatnosti
Na svečanosti koja je danas upriličena u novosadskom Hotelu Šeraton, direktorici JP za upravljanje putničkim pristanom i marinom Apatin Ljiljani Krec, uručeno je priznanje Privredne komore Vojvodine za kvalitet usluga u ugostiteljskoj i turističkoj delatnosti za 2018. godinu.  
 
Pored priznanja apatinskoj marini, dodeljeno je 15 priznanja, od kojih 7 najprestižnijih, pod nazivom Kapija uspeha. Prestižno priznanje Kapija uspeha Privredna komora Vojvodine dodeljuje u kontinuitetu već 26 godina i to za dostignuti kvalitet usluga u kategorijama: kategorisani objekti smeštaja, restorani, licencirani organizatori putovanja i objekti koji na najbolji način predstavljaju multietničku zajednicu Vojvodine i doprinose oblikovanju vojvođanskih turističkih vrednosti. 
 
-Velika čast i zadovoljstvo je bilo prisustvovati ispred JP za upravljanjem putničkim pristanom i marinom Apatin na današnjoj ceremoniji dodele priznanja i dobiti jedno ovakvo priznanje od Privredne komore Vojvodine za pruženi kavalitet usluga u turizmu za 2018. godinu. Ova nagrada će za nas biti podstrek da u narednim godinama još više podignemo kvalitet usluga kako bi bile na besprekornom nivou – rekla je Ljiljana Krec
 
 
 
 
 

 


Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.
Postavi komentar