lokacija: Apatin
objavljeno: 26.10.2018.

Uspešna sezona i veliki planovi apatinske Marine

Društvo

Iza apatinske Marine je još jedna veoma uspešna letnja sezona u kojoj je zabeležen rast svih turističkih parametara. U poređenju sa prethodnim godinama, u porastu je korišćenje vezova, broj noćenja, kao i broj vožnji brodićem Apatinka. U mnogim segmentima, već nakon prvih osam meseci ove godine porušeni su rekordi iz prethodnih godina. Samim tim, i u finansijskom smislu preduzeće odlično posluje.

O završenoj letnjoj sezoni i planovima za narednu godinu, govorila je vd direktora Javnog preduzeća za upravljanje putničkim pristaništem i marinom, Ljiljana Krec:
 
- Izuzetno smo zadovoljni sezonom, poslovanje preduzeća je u usponu po svim pokazateljima, ali tu ne stajemo i već smo započeli pripreme za još bolje rezultate narednih godina. Prosečna popunjenost kapaciteta do kraja avgusta je bila 55.5%, a naši gosti su izuzetno zadovoljni, o čemu svedoči visoka ocena na sajtu booking.com, koja iznosi 8.9 od mogućih 10. Ove godine smo imali i preko 70 stranih jahti koje su pristale u Marinu, neke od njih i više puta, rekla je Krec.
 
Direktorka ističe stalan rad na poboljšanju kapaciteta kao važan činilac uspeha Marine.
 
- Ove godine je postavljen novi softver na ulazu na pontone, izvršena je popravka kapija i samih pontona, kao i renoviranje apartmana. U narednom periodu planiramo proširenje prijemnog dela, uvođenje prodaje suvenira, kao i modernizaciju konferencijske sale kako bi privukli što veći broj seminara i konferencija kod nas. Ovog proleća smo već ugostili sednicu grupacije Nautičkog turizma u saradnji sa Privrednom komorom Srbije, a cilj je da Marina postane redovno stecište ovakvih događaja, kaže Ljiljana.
 
 
Upravo promocija ponude i marketing su neki od segmenata u koje će biti uloženo u narednom periodu.
 
- Ulaganje u nastup na domaćem i međunarodnom tržištu nam je sada prioritet. Preveli smo veb sajt na engleski i nemački jezik, a u saradnji sa lokalnom samoupravom planiramo kampanju predstavljanja naše ponude široj javnosti u Srbiji i regionu. Imamo veliki turistički potencijal i značajne komparativne prednosti u odnosu na druge turističke lokacije, tako da smo u stanju da privučemo posetioce: ne samo nautičare, već i „obične“ turiste. Brodić Apatinka i prilika da se specijalni rezervat prirode Gornje Podunavlje vidi sa Dunava je zaista velika atrakcija, o čemu svedoče i brojni gosti, ne samo iz neposredne okoline, već i iz drugih gradova u Srbiji, ali i iz regiona. Njihovi utisci su nam najbolji pokazatelj da dobro radimo, zaključuje Ljiljana Krec.
 
Izvor: soapatin.org
 

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.

Povezane vesti

U okviru Interreg-IPA programa prekogranične saradnje Mađarska-Srbija, opština Kula zajedno sa opštinom Kaloča iz Mađarske sprovodi projekat pod...

U okviru akcije "Udomi, ne kupuj!", koje sprovodi Prihvatilište u Somboru, na udomljavanje se daje pas, koji traži Vašu...

Republička direkcija za robne reserve objavila je javni poziv za naturalnu razmenu do 5.445 tona merkantilnog kukuruza za...

Kompanija Metro i banka Crédit Agricole Srbija, u saradnji sa Sekretarijatom za obrazovanje i dečiju zaštitu Grada Beograda...

Prvi Festival zanatskog piva u Odžacima biće održan u subotu, 20. aprila sa početkom u 17 časova u Zanatskom centru. Svoje...

Grand Aroma kafa je organizovala nagradni konkurs „Uživanje za pamćenje“, u okviru koga poziva sve zainteresovane da u...