Značaj reklamiranja u savremenom dobu
Autor: 11
23.04.2019.

Reklama za ovo, reklama za ono…Svuda ih ima.

U raznim oblicima su reklame prisutne, a poruke se šalju na direktan ili indirektan način mogućim potrošačima proizvoda ili korisnicima usluga. Različite strategije, razni mediji, a sve u cilju da se reklama što pre plasira korisnicima i da privuče pažnju na tržištu koje je puno konkurencije.

U omiljenom časopisu, na televiziji, u supermarketu, na bilbordima po gradu, tokom pretraživanja na internetu, svuda se nalaze reklame. Mi nekada nismo ni svesni da je sve oko nas reklama.

Za svako uspešno poslovanje važna je dobra i kvalitetna promocija. Pomaže u razvoju delatnosti kojom se kompanija ili pojedinac bavi. Ako se dobro kreira i pravilno prezentuje, reklama može da donese višestruko više nego što je u nju uloženo i može da privuče mnogo više kupaca i klijenata nego neka druga aktivnost za predstavljanje nove linije proizvoda ili otvaranja novog objekta.

Ako želite da vaši budući potrošači steknu poverenje u vas i da se odmah uvere da ćete im ponuditi upravo ono što oni žele, onda je bez ikakve sumnje reklamiranje ključ za uspeh. A sve to vodi ka jednom cilju, a to je profit.

Na prvom mestu treba imati kvalitetan proizvod ili dobru uslugu, ali to ipak nije dovoljno.

Kako pronaći pravi put do potrošača, do željene ciljne grupe?

E u takvim situacijama hodajuća reklama je spas!

Reklamne duksevi i reklamne majice - hodajuća reklama

Želite da se o vašem proizvodu svuda priča?

E pa vreme je da se prilagodite modernim trendovima i da na savremen način oglasite svoj proizvod.

Najpre osmislite konkretnu ideju, a zatim krenite u njeno sprovođenje. Jedan od odličnih načina za reklamiranje neke kompanije jeste stvaranje hodajuće reklame.

Zvuči zanimljivo, zar ne?

Naravno, u pitanju su reklamne majice, reklamni duksevi , kačketi i ostalo. Predstavljaju veoma praktičan reklamni materijal koji služi da se kod potrošača razvije svest o postojanju vašeg brenda. Logo firme mora da bude na majici, jer je to odlična prilika za građenje slike o jednom preduzeću.

Važno je da odmah znate kakvu ideju želite da prenesete, jer ako ne osmislite na početku kako će reklama da izgleda, onda ništa od stvaranja originalne priče.

Imajte uvek na umu da je ideja ključna za uspeh, tačnije ideja je uvek barem polovina uspeha.

Danas su u marketinškom svetu sve popularnije reklamne majice. Ako se i vi odlučite za stampanje majica onda bi trebalo da znate sledeće.

  1. Tekst ne bi trebalo da bude u različitim bojama;

  2. Ne treba sitan tekst bojiti niti stavljati šarene linije.

Veličina teksta određuje dalju štampu na tekstilu. Naime, ako je tekst veliki neće biti mnogo problema prilikom štampanja, ali ako je manji tekst onda svako eksperimentisanje sa bojom teksta dovešće do zamućenja i nečitljivosti.

Zato je najbolje tekst isključivo u crnoj boji štampati.

Ako je tekst mali, onda ga nikako nemojte bojiti šarenim nijansama, jer se tek tada ništa neće videti. Nemojte svojim idejama komplikovati štampu, već prepustite profesionalcima da odlično obave svoj posao. Imajte na umu da na šarenoj podlozi sitan beo tekst gubi boju i postaje šaren kao i sama podloga. A to nikako ne želite, zar ne?

Dizajn reklamne majice

Kada se dobra ideja smisli, onda je treba pravilno realizovati.

A u ovom slučaju, dizajn je važan. Mnoge kompanije ulažu ogromnu količinu novca kako bi kreirale odlično dizajnersko rešenje, a onda tek kreću u oglašavanje.

Pa da, grafičko rešenje je najvažnije ako biste da vaš proizvod bude upečatljiv, da se logo firme prepozna na prvi pogled i da se privuče pažnja većine potrošača. Za firme je veliki izazov borba za kupce, pa stoga ako osmislite odličaj dizajn i pritom ga odštampate na majici, vaša hodajuća reklama će sigurno biti primećena.

Prema jednoj američkoj studiji čak preko 85% neodlučnih potrošača prvo što primeti jeste upečatljiv logo firme koji ih odmah privuče. Slika, ideja privlači, jer tako se prava poruka šalje direktno potrošaču.

Reklamne majice su odličan poklon!

U poslovnoj kulturi korporativni pokloni zauzimaju posebno mesto. Oni su odličan način da se uspotavi pozitivan poslovni odnos, a ako se nekome ukaže poverenje i uruči poklon, onda to mnogo govori o odnosu između poslovnih partnera.

Ipak, nije lako izabrati pravi poslovni poklon. S obzirom na to da predstavljate preduzeće i da šaljete jasnu poruku svojim klijentima ili budućim partnerima, imajte na umu i da pomoću poslovnih darova možete dodatno učvrstiti poslovno poverenje i izgraditi još jaču povezanost sa određenim brendom.

Da biste rejting firme podigli neophodno je da poslovne poklone uručite ne samo klijentima i partnerima, već i svojim zaposlenima. Zahvaljujući jednom takvom gestu, zaposleni će se posebno odnositi prema poslu, a zadovoljan zaposleni je najbolja reklama.

A kako drugačije obradovati jedan tim nego im podeliti reklamne majice. Obezbedite dovoljan broj majica i u odgovarajućim veličinama, jer kada se daruje pravi poklon, onda su reči suvišne.

Originalni i prikladni pokloni su posebno cenjeni, zato obradujte vaše klijente. Obratite pažnju na sve okolnosti, ali i na profil osobe kome želite da darujete ovaj korporativni poklon. Malim znacima pažnje zahvalite se na uspešnoj saradnji i dobroj komunikaciji, a neka među korporativnim sitnicama bude i reklamna majica, jer nikada se ne zna ko će primetit vaš logo.

Takođe, obazrivo birajte veličinu kako svog klijenta ne biste uvredili. I ne zaboravite, bolje je da pošaljete manju veličinu nego veću, zato pažljivo birajte broj majice!

Reklamni duksevi – idealna reklama na događajima

Mnogi događaji poput maratona, utakmica, vožnji biciklom, planinarenja i sl. mogu da posluže kao dobar način za promociju nekog preduzeća . Ako organizujete redovne team building-e u prirodi, onda obezbedite svojim zaposlenima majice koje će im poslužiti ne samo toga dana, nego i kasnije.

Ukoliko sponzorišešte neki događaj, obavezno se odlučite i za reklamne majice kao poklone. Događaji poput maratona, biciklističkih trka i drugih takmičenja odlična su priika za promovisanje nekog preduzeća, jer je veliki broj i učesnika i gledalaca, a vi imate samo jedan cilj, a to je da doprete do što većeg broja ljudi.

Na primer, Beogradski maraton je odlična prilika za oglašavanje, jer svi učesnici dobijaju majice koje nose tokom trke, a kasnije im ta majica ostaje i mogu da je nose u svakodnevnom životu.

Štampa na tekstilu se i te kako isplati, posebno kod masovnih događaja. Mnogo ljudi će primetiti vaš promo materijal, a ako je grafičko rešenje upečatljivo sigurni smo i da će vas zapamtiti.

Primeren poklon zlata je vredan!

Kod poslovnh poklona takođe važi pravilo da je manje više!

Ne preterujete sa poklonima. Odaberite primeren poklon shodno prilici. Sagledajte sve okolnosti, prilike i tek onda odaberite pravi dar. Dovoljno je malim znakom pažnje ukazati poverenje partneru i zahvaliti se na saradnji, ali ne zaboravite da je samo originalan znak pažnje na ceni. Uvek je važnija emocionalna nego finansijska vrednost poklona. Nemojte da prelazite opšteprihvaćene okvire, jer onda nećete ostaviti dobar utisak.

Posebna se pažnja posvećuje personalizovanim poklonima koji su izrađeni prema specifičnim zahtevima, treba odlučiti koju vrstu personalizovane poruke želite da pošaljete. Tokom izrade reklamnih majica možete se odlučiti za posebnu vrstu materijala, kao i boju, ali i željen oblik logoa, neophodno je da kreativno rešenje dobije svoj pravi oblik.

A ako na pravi način pošaljete poruku potrošačima i budućim klijentima, onda nema brige. Sitnicama se kupuje pažnja, zato birajte kvalitetne sitnice i u pravom trenutku ih darujte!

Foto: Pixabay / Free-Photos


Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove 025info redakcije.
Postavi komentar