Индекс дигиталне писмености у Србији расте

Računari

Недеља медијске и информационе писмености, која има за циљ развијање медијских и дигиталних вештина како би се грађани снашли у савременом свету, обележава се до 31. октобра на глобалном нивоу.

Индекс медијске писмености у Србији у протекле три године континуирано опада и износи 3.88, док индекс дигиталне писмености расте и износи 11.01 од укупних 15. Програм Нова писменост који партнерски спроводе Пропулсион и USAID, од 24. до 31. октобра, обележава глобалну Недељу медијске и информационе писмености.

У оквиру програма доступни и бесплатно се могу преузети Приручници медијске и информационе писмености за родитеље на сајту новаписеменост.рс, али и проћи обуку медијске и информационе писмености за јавну управу која је доступна на онлајн платформи Националне академије за јавну управу и обука медијске, дигиталне и здравствене писмености за наставнике доступна на сајту дигитала.пресс, рекла је за Танјуг Теодора Миљковић, испред Нове писемности.

Она је нагласила да од свих медија, грађани Србије највише времена проводе уз друштвене мреже, и то преко 100 минута дневно.

„Иако око трећина грађана не верује ни једном медију, више од половине њих уопште ни не проверава њихове наводе”, рекла је Миљковић.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Тагови:

Најновије

error: Sadržaj je zaštićen. Copyright @ 025info.rs
Претрага
Close this search box.